2014. január 2., csütörtök

~19~

Hát, ezt is elhoztam. A 19. rész csak úgy repülve jött :D Remélem mindenkinek örömet fog okozni, vagy tetszeni fog, vagy valami ... Jó olvasást! Ja és... komi? Rég kaptam. Akár chatbe is írhattok véleményt, de szeretnék kapni visszajelzést .Tisztelet a kivételnek aki ír. Nos, ennyi lenne. Sziasztok! Ja még valami
BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!

Everything about weekness

Louis

Álltam az ágy előtt, amin Nathan feküdt, és várta, hogy elkezdjek vetkőzni. Engem akar. Mindenestül. Ajkamba haraptam és a pólóm aljához nyúlva, a szokásosnál lassabban húztam át a fejem felett, majd azzal a lendülettel eldobtam valamerre. Nate felült és sötét tekintettel nézte, ahogy a nadrágomhoz nyúlok. Furcsa volt, hogy megfordultak a viszonyok. Eddig Nath volt a visszahúzódó, félős, most pedig én éreztem magam úgy. Nem igazán tudtam mit kezdeni a fent álló helyzettel. Lassan húztam le magamról a gatyámat, és immár egy szál alsógatyában voltam csak. Nate beharapta alsó ajkát.
-Gyere ide!-adta ki az egyszerű parancsot, amit még átgondolni sem volt időm, már is teljesítettek meztelen lábaim. Az ágy szélénél megálltam, és vártam mi lesz. Nate feltérdelt, így nagyjából egy magasak lettünk. Átkarolta a nyakam és a hajamba túrt egyik kezével. Nem mertem hozzáérni, hátha azzal nagyobbítom a büntetésem mértékét. Csak néztem, ahogy ajkamat és szemeimet vizslatja. Lassan összeérintette ajkainkat, és becsukta a szemét. Lassú romantikus csók volt, miközben Nathan az alsógatyámhoz nyúlt és szép lassan letolta rólam, én pedig kiléptem belőle. Nagyot nyögtem, mikor férfiasságomra csúsztatta a kezét, és finoman masszírozni kezdte azt. Csókunkat nem szakítottuk meg, amíg nyakamnál fogva hátra húzott. Felette támaszkodtam, és csókunkat egyre többet szakították meg nyögéseim. Tudom, nem szabadna megszólalnom, de amit Nathan művel velem, azt büntetni kéne. Hirtelen elszakadt tőlem, és a hátamra lökött. Meglepődtem az erején, nem is hittem volna, hogy ennyi kakaó van benne. Felém mászott és a fülemhez hajolt.
-Mostantól egy hangot se! – belecsókolt a fülembe. Ajkaival végig csúszott arcom vonalán, majd a nyakamra tapadt. Finoman, majd egyre durvábban szívta a nyakam. Merek rá esküdni, hogy a gyenge pontom kereste, amit sokáig nem talált meg. Majd egyszer csak egy olyan pontot szívott meg, amiből az egész testemben bizsergés terjedt el. Megremegtem alatta, mire felkacagott, és mormogott valamit. Kicsit elidőzött arra, én pedig kénytelen voltam a hajába túrni, mire ellökte a kezem magától. Felegyenesedett, levette a pólóját, és megragadta a kezem. Fel sem tudtam fogni mi történik, mikor már az ágy rácsaihoz kötött kézzel feküdtem alatta. Valószínűleg eléggé ijedt lehetett a tekintetem, mert Nate elmosolyodott, és egy finom csókot nyomott a számra. Nem tartott sokáig, és gyorsan elvált tőlem. Kicsit lejjebb kúszott és mellkasomat kezdte ostromolni gyönyörű ajkaival. Mellbimbómat szopogatta egy ideig, majd a másikat. Isteni érzés volt. Ilyet talán még egy lány sem csinált velem. Egyre lejjebb csúszott rajtam, és lassan elérte a szemem fényét. Elég szaporán vettem már a levegőt, de a számon keresztül nem mertem levegőt venni.
Egyszer csak megéreztem magamon a nyelvét, ahogy felsiklik rajtam, és egész testemben remegni kezdtem. Forró nyelve fel-le siklott péniszemen. Kezével golyóimat masszírozta. Úgy tűnik, van benne némi tapasztalata. Nem igazán tudom meddig csinálta csak ezt, de már nagyon NAGYON fel voltam izgulva. Végig puszilta férfiasságom, majd a makkomra is apró csókokat nyomott, majd becsúsztatta szájába a farkam. Végre! Ajkai között szép lassan tűnt el a farkam. Felemelő érzés volt nedves, meleg szájába kerülni. Egyre mélyebbre és mélyebbre. Nem gondoltam volna, hogy egy fiú is tud mélytorkozni, pont, mint egy lány. Csípőm akaratlanul is megmozdult, mélyebbre lökve a torkán. Azt hittem öklendezni kezd, de meg sem rezdült. Majd mikor már tövig bekapta a farkam, nem mozdult. Én pedig aggódtam, hogy belefullad. Ennek ellenére is csak annyit tudtam csinálni, hogy rángattam a béklyóimat, és összeszorítottam a fogaimat. Majd egy fél perc után egy kicsit feljebb jött, és nagyon lassan bólogatni kezdett a farkamon. Fent akadt a szemem, ahogy éreztem őt magam körül. Tényleg kínzott. És nagyon jól csinálta! Éreztem, ahogy már annyi nyál van a farkamon, hogy lassan a golyóimra folyik le. Vonaglottam alatta, és nagyon közel voltam a mennyek kapujához. Ezt Nate is érezte is, így nagyon finoman végig húzta fogait ágaskodó hímtagomon, majd rácuppant és erősen szívni kezdte, mire nem bírtam magammal és felordítottam. Hátam ívbe feszült, karjaimat pedig megfeszítettem a „bilincsemben”. Beleélveztem Nate szájába, aki nem igazán zavartatta magát, mozdított még párat a buksiján, majd elengedett. Úgy lihegtem, mint aki lefutotta a maratont, ellenben mosolyogtam. Nathan kínzása valóban szenvedés volt, annak ellenére, hogy a végén isteni megkönnyebbülés. Bármennyire is élveztem, lehet, hogy nem bosszantom fel többet. Felém hajolt, izzadt tincseimet kisöpörte az arcomból, nyelt egyet, majd lehajolt és megcsókolt. Egy furcsa íz keveredett édes csókjába. Feltételezem a saját nedveim. Elkerekedtek a szemeim, mikor felfogtam a valódi jelentését ennek az íznek. Nathan tényleg lenyelte a felét, a másikat pedig nekem kell. Megerőltettem magam és lenyeltem a számba jutott gecit. Annyira nem is volt rossz, mint képzeltem. Túlfűtött csókunk után Nate kioldozott, és a vállamra hajtotta a fejét.
-Szexi vagy mikor elélvezel – suttogta, és nem tudtam nem észrevenni, hogy visszatért a szerénység a hangjába. A nyakamat simogatta az egyik ujjával, amíg én görcsbe állt karjaimat magam mellé eresztettem.
-Igen? – vigyorodtam el kissé megviselten, és az oldalamra fordultam. Gyönyörű kék szemei ragyogtak, ami boldogsággal töltötte el a szívem.
-Ühüm. Megfeszülsz, az ereid kidudorodnak a nyakadon, becsukod a szemed. És nyögsz-ecsetelte a szemembe nézve. Meglepett, hogy ilyen természetesen beszél erről.
-Hát... Köszönöm. Gondolom-nevettem kínosan, és magamhoz öleltem. Megvonaglott a csípője, mire zavartan elhúzódtam tőle. Lenéztem, és egy egész szép, nagy dudort láttam kinőni a nadrágjából. A szemébe néztem, amit szégyenlősen lesütött. Talán szopni nem tudok, de férfiból vagyok. Benyúltam a gatyájába, és körbezártam ujjaimat merev hímtagján, majd lazán húzogatni kezdtem. Egyre gyorsabban és gyorsabban csináltam, ami nyöszörgést váltott ki belőle. Nyakamba temette arcát és oda lihegett, nyögött. Nemsokára nyakamba harapott, és elélvezett, ami nedvessé tette a kezem, és a gatyáját. Kihúztam a kezem a gatyájából, és a számhoz emeltem. Nate szemébe nézve szoptam le a mutató és középső ujjamról a ráragadt nedveket. Ő csak nézett, ledöbbenve, elnyílt ajkakkal. Az életem nézett velem szembe, és sose engedem el magam mellől. Magamhoz húztam, és magunkra húztam a takarót. Összegabalyodtunk, és egymás karjaiban aludtunk el.
 Pár óra múlva lustán nyitottam ki a szemem. Nath még mindig aludt, így kicsit megrázogattam. Hunyorogva nyitotta ki őket, majd elmosolyodott.
-Tudod Lou, nem te vagy az első, akit leszoptam. De te vagy az egyetlen, aki számít.
Vallomása furcsa érzésekkel töltött meg, amiket leginkább a „hűűű” kategóriába tudnék sorolni. Egy kósza puszit nyomtam az arcára, majd kikecmeregtem mellőle, és elmentem átöltözni. Egy melegítő mellett döntöttem, majd elővettem egy gatyát Nathannek, mert gondolom, nem akar abban maradni. Felhúztam magamra a kinyúlt Beatles-es pólóm, rá egy fekete pulcsit, majd visszamentem a szobámba, ahol Nath a képeimet nézegette. Mögé léptem és derekát átölelve egyik kezemmel a fülébe súgtam.
-Mit nézel?-kérdeztem, és felpillantottam a képre a családomról.
-Szép családod van.
-Ja, többségében. De tudod jól az egész drámát, nem untatlak vele – adtam egy puszit a halántékára és a kezébe adtam a nadrágom.
-Vedd fel! Lemegyek a konyhába – mondtam és otthagytam. Boldogan szedtem lefelé a lépcsőfokokat, mikor is a nappaliból meghallottam a TV hangját. Feltételeztem Jesst találom ott, de azért bekukkantottam.
De amit láttam, attól az állam nagyjából a padlót súrolta. Harry és Jess csókolóztak a kanapén. Na, nem olyan durva csókra kell gondolni, csak olyan... cuki, visszafogott puszira. Nem, ez nem történhet meg! Ha ezt Nate meghallja vagy meglátja, valakinek baja esik. És gondolom az nem Jess lesz. Hallottam a szobám ajtaját nyílni, és idegesen pillantottam az előbb még összeboruló párocskára, akik most csak vörös fejjel néztek egymásra. Hálát adtam Istennek és bemenekültem a konyhába. Mégis mi történik itt?

12 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁ jájájájáxd ez...ez..ááááááááá jájájáxd cuki bünti..hm:3xd tetszett..nagyon!xd már itt pirulgatam ahogy olvastam, jajxd imádom!!:):3 gyors kövit, i-m-á-d-o-m!!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, nincs rá szó, milyen cuki bünti :DD jajjjh :$ Hát igen, van min pirulni... Köszönöm, a kövit igyekszem írni, és én meg titeket imádlak :$ <3

      Törlés
  2. -Tudod Lou, nem te vagy az első, akit leszoptam. De te vagy az egyetlen, aki számít. -> Ugye ebből még derül ki valami :$ nagyon remélem hogy igen. amúgy eszméletlen jólett.. :DD♥

    VálaszTörlés
  3. jujj nath bekeményít :D egyszerűen tökéletesen fenomenálisan perfect rész lett :D imádom a blogod *.* alig várom a kövi részt de nem siettetlek (de nagy lelkű lettem:'D ez nem tetszik)na mind1 visszatérve belepirultam rendesen(nem vagyok pirulós fajta(én alapból olyan piros vagyok mint egy paradicsom)de most inkább tűzoltókocsi piros lettem:'D)megint elkalandoztam XD a lényeg h imádom xxNikii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. be-be :D Hüm hüm köszönöm és igyekszem :D xdd Tűzolttókocsi? Menő szín xd úgy tűnik mindenki pirulós hangulatban volt ettől a résztől :pp Megint csak köszönöm, sokat jelent Nem is tudjátok mennyire
      ~Emily

      Törlés
  4. Helló!:) Imádom a blogot, ezért itt egy kis meglepi:) várom az új részt:)
    http://the-great-mission-larry-stylinson.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés
  6. sziaa mikor lesz kövi rész.?? :) am nagyon jó a blogod Imádom .! :))

    VálaszTörlés