2013. november 1., péntek

~12~&~13~

Üdvözletem dicső lovag, szép a ruhád, szép a lovad. Nos, egy kis meglepi. Ez egy hosszú, eseménydús, és reményeim szerint eseménydús rész lett. Imádom Nathant, azt hiszem :pp Mivel a vázlataim szerint máshogy alakult volna a 12. rész, így a 13-al összevontam, mert magában csak egy oldalt sem ütött meg Wordben :// De tényleg, szerintem jó lett. Nos, komikért nem harapok, pipák is jöhetnek dögivel. Imádok mindenkit! xx Emily

Mindkét címet leírom xd

More Than Soldier&Irresistible Lie

Nathan

Megint egy fiú. Mindig egy fiú. Miért nem lehetek olyan normális, mint a többi gyerek? Sose lehetek az. Megbűvölve bámultam Jeremy vizes testét, ahogy kimászik a medencéből, és felém indul. Ő a legjobb barátom. Tényleg mindent tud rólam, kivéve azt az egyet, hogy a fiúkat is szeretem. Nem tudja, hogy biszex vagyok. Azt pedig főleg nem merném neki elmondani, hogy pont Őt szemeltem ki magamnak. Persze ezt magamnak se vallanám be. A lélegzetem eláll, ha ránézek, de sosem fogadnám el, hogy szeretem. Nem akarom, hogy feltörjenek az emlékeim. Nem történhet meg. Sikerült túltennem magam ezen a traumán, és most megint elindult bennem az a valami. Az a valami, ami megdobogtatja a szívem, ha Louisra gondolok. Nem teheti ezt velem! Miért kellett ezt tennie velem? Talán nem fogom megtudni sosem. Játszik velem. Lou a lányokat szereti. Mindig is őket szerette. Igazából, a mai napig nem gondoltam Loura úgy, mint egy pasi. Ő a barátom volt. Aki iránt nem érezhetek semmit. Ez eddig így is volt. A csókjával pedig mindent elrontott. Erősebben húztam meg a nyakkendőmet, mire felköhögtem. Kilazítottam és végigsimítottam az öltöny gyűrődésein. Semmi kedvem nincs ehhez a rohadt gálához. Nem nyerünk semmit, de énekelnünk kell. Ezt a rohadt Show Me Love-ot! A csókunk után egyszerűen a munkába temetkeztem. Hónapok óta nem beszéltem vele. Semmilyen módon nem akartam vele kapcsolatba kerülni. Menekülök. Dolgozok, lejárok az edzőterembe, és amikor ételre nézek, elmegy tőle a kedvem. De senkinek nem tűnt még fel a változás, csak egy mérettel kisebb ruhákat hordok. Nem nehéz elérni, ha annyit eszel egy hónapban, hogy két kezed elég lenne az összeszámolásához. Egyszerűen csomó alakul a torkomban. Nem tudok nyelni. Próbálom lenyomni a torkomon a kaját, de nem megy.  Minden a depressziómra emlékeztet Akkor. Becsomagoltam egy dobozba az érzelmeimet, amiket Lou felé érzek, és kidobtam őket. Hallottam pletykákat Jaytől, hogy Louis inni kezdett. A szívem is belesajdult, mikor elmesélte, hogy Whiskey-s üveget találtak az ágya alatt. Mondanom sem kell, üresen.  Még az is megnehezíti a dolgát, hogy Harryvel nem beszélnek. Ez nem tudom, miért van, de ezért is magamat hibáztatom. Borús gondolataimból a kocsi dudája mozdított ki. Kivánszorogtam a mini buszhoz, amiben a többi bandatársam nevetgélt. Felvettem az álca mosolyomat, és beültem közéjük. Lepacsiztam velük köszönésképpen és már süvítettünk is a gálára. Amint kiléptünk a kocsiból, rögtön tereltek is minket a limuzin felé, amivel érkeznünk kell. Nem akartunk feltűnősködni egy limuzinnal a városban, de érkezni nem érkezhetünk egy kis busszal. Így két utcával arrébb ültünk át a fekete, sötétített ablakokkal ellátott autóba. Ezek után már gyorsan odaértünk, és mosolyogva kiszálltunk. Végig vonultunk a vörös szőnyegen, megálltunk pár interjúra, és beálltunk pár fotóhoz. Villogtak a vakuk, záporoztak a kérdések, és ez elfeledtetett velem mindent. Imádom a munkám, mindig is énekes akartam lenni. Most, hogy sikerült, évek óta, csak akkor érzem magam felhőtlenül boldognak, ha dolgozom. Ha adok valamit a rajongóknak. A Louval történtek pedig sokat segítettek A munkában. Konkrétumként nevezhetném meg a Show Me Love-ot, aminek írásába sokat segített a helyzetem. Leültem az asztalomhoz, fogtam egy tollat, egy papírt, és leírtam, mennyire fáj ez az érzés. Mennyire hiányolom, hogyha tényleg jelentett neki valamit az a csók, akkor miért nem tett semmit? Én sosem voltam elég jó senkinek, és mikor azt érzem, végre lehetnék, összetörik a kívánságom. Oké, lehet, ha én beszéltem volna vele, meg tudta volna magyarázni, de... Hogy őszinte legyek; nem akartam, hogy megmagyarázza. Nem akartam, hogy érezzem a szeretetét, mert akkor elcsábulnék, és csúnyán elesnék. És ezekre a sebekre nem elég a Bepanthen plus. 
Ezekre Jack és Jim a megoldás, legalábbis Lou szerint. Megint csinálom! Louhoz kapcsolom a dolgokat, amit nem kéne! Csak fájdítom a szívem. Louis a nőket szerette mindig is, de ha ez most meg is változott, rossz ajtón kopogtat. Én nem nyitom ki még egyszer az ajtót egy férfinak. Lou csak szeresse szépen a nőket. Ne akarjon engem szeretni. Azt senki ne akarja, mert akkor a világgal néz szembe. És ha Louisval bármikor, bármi is lehetne köztünk – de ugye nem lesz, mert nem szeret engem, ebben biztos vagyok – akkor mindkettőnk karrierje tönkre menne. És ami ennél is fontosabb; a bandák mennének tönkre. És ez a legfontosabb. Szóval leginkább össze vagyok zavarodva. Sem az érzéseimmel, sem az akaratommal nem vagyok tisztában, de addig ó, amíg még az agyamra, és nem a szívemre hallgatok. Vagy még rosszabbra; a gatyában rejtőző értékemre. Végre elfoglalhattuk a helyünket a teremben, egy nagy kerekasztalnál. Egész jól elvoltunk, de a kérdésemre, kik jönnek a maradék 5 székre senki nem tudta a választ; vagy nem akarták megadni. Egyre nagyobb nyüzsgés támadt, és a terem megtelt sztárokkal, fontos emberekkel. Miley Cyrus mostani szokásához híven kirívó öltözetben billegett el mellettünk, azt hittem Őt ültetik hozzánk, de csak gratulált az új dalunkhoz. Szívéjesen elfogadtuk a gratulációt, majd elment. Egyikünk sem bámult utána, igazából nem lett volna miért, mert a kivágás a ruháján akkora volt, hogy konkrétan semmit nem takart. Az előttünk lévő öt selyemmel letakart ülőhely továbbra is szabad volt, mikor is belépett a terembe a One Direction. Lesütöttem a szemem. Nem éreztem késznek magam arra, hogy a szemébe nézzek Lounak. Több hónap érzelmi hánykolódás miatt, most elveszteném az eszem. Ahhoz túlzottan vonzódom hozzá. Szeretem? Talán. De nem akarom. Egy-két perc, és nyikordultak a székek, és hallottam a köszönéseket. Kénytelen voltam elmormolni az orrom alatt egy köszönést. És felpillantottam. Szeretem? Biztos vagyok benne. Zakó és ing, lábát fekete csőgatya takarta. Sajnos érzelmeim takarásában nem vagyok valami jó, így fülig vörösödtem, ahogy megeresztett felém egy mosolyt. Már nem is rejtegeti szándékát, miszerint akar engem. Feltehetőleg egy trófeának; a nagy Louis Tomlinson akár egy férfit is megkaparinthat. De nem hagyhatom magam. Valós, tényleg nem tehetném, de ahogy levágódott elém, és rögtön Harryhez fordult, engem figyelmen kívül hagyva, összeszorult a szívem. Féltékeny lettem, és ez az érzés őrületbe kerget. Mikor változtatta meg Lou a szerepét rejtőzködőből támadóvá? Idegesített, hogy úgy néz Harryre, mint egy szerelmes tini lány. Ez ezüstösen csillogó ruhában tündöklő, harmincas nő lépett a színpadra. Mindenki rá kezdett figyelni. A műsorvezető. A nevére nem emlékszem, pedig bemutatkozott. Elfoglalt a látvány, ahogy Louis Harry altájai felé pislog. Megmoccantam a székemben. Sírni tudtam volna. De nem tehettem. Felkonferálták az első díjazottat, de nem figyeltem. Nem létezett más, csak Lou. Egy pillanatra felém pislantott, gondolom ellenőrizte, figyelek-e, majd komisz mosollyal a színpadnak szentelte figyelmét. Én is oda néztem, de nem tudtam felfogni mi történik rajta. Emberek mentek fel rá, átvettek egy fémszobrot, mondtak valamit, de én nem tudtam koncentrálni. Felgyorsultak körülöttem az események. Max megbökdösött, és feltűnésmentesen elpárologtunk a színfalak mögé. Felszerelték a mikrofonokat, és leültettek a fehér zongorához. Végighúztam rajta a kezem, és a hangja megnyugtatott egy picit. Vártunk. Addig a hangunkat melegítettük be. Az énektanárunk bosszús volt, mert nem voltam képes jól kiénekelni egy hangot. Próbálkoztam, de a végére megegyeztünk, hogy lejjebb éneklem, és akkor nem fogok belesülni. Egy emberke jött hozzánk fontoskodva, és közölte, 2 perc és kezdés. Leültem és néztem, ahogy a többiek felmennek a lépcsőn. Egyedül maradtam a zongoraemelvény emelőjének kezelőjével. Megkapta az utasítást, és elkezdtem emelkedni felfelé, és a lyukon beáradó hegedűk hangja belevitt a dalba, és elkezdtem zongorázni. Nem énekeltem, csak nyitó akkordokat játszottam. A hangszer hangja betöltötte a nagy teret, és éreztem magamon a sok szempárt, így egy mosolyt nem spórolva, a közönségre néztem. A dal kedvéért lekapcsolták a lámpákat. A próbák miatt tudom, ezek később villogni fognak. De a félhomályban is csak egy arcot láttam. Egy szempárt éreztem magamon. Louist. Képtelen voltam felfogni. Ezt a dalt magamról írtam és róla. Ha még nem hallgatta meg, és most hallja, tudni fogja, mit érzek, és megteszi, amit „kérek” tőle. Kimutatja a szerelmét. És a valóságban pont ezt nem akarom. Be kellett volna lépnem, de nem tettem. Játszottam még egy akkordot és megpróbáltam, tényleg megpróbáltam koncentrálni és énekelni, de nem ment. Egyszerűen lefagytam, és tovább zongoráztam. a fiúk emelvényei is felértek már, így ők is tanácstalanul álltak, majd mikor megint csak újra zongoráztam, Max kapcsolt, és énekelni kezdett. Így nélkülem énekeltek. A refrénnél lenéztem a színpadról, és a lámpák villogásánál láttam, ahogy Louis arca döbbenetet sugároz. Gondolom, azt hitte undorodom tőle. Pedig ez mennyire nem így van! Nem bírtam a nyomást, és eltalálva a pillanatot eleresztettem a hangomat, és szinte ordibálva préseltem ki magamból a hangokat.
All you had to do was show me love
Ezzel felpattantam és angolosan távoztam a színpadról. Tényleg nem kértem sokat. Csak hogy szerethessek valakit, aki viszont szeret. Lehet, hogy ezt megkaptam, de milyen áron? Az álmaim, a barátaim, a családom, minden. Ha valaki változtathatna a nézőpontomon, az Louis lenne, de Ő nem tesz semmit. Csak játszik. Velem, és az érzelmeimmel. És én ezt nem bírom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése